poniedziałek

News/nowości

Dziś krótko. Nowości, które w tam tym tygodniu do mnie dotarły.

Strój        >CHOIES<<---------- please click here
Bluzka     >CHOIES<<---------- please click here
Sweterek  >CHOIES<<---------- please click here
Botki        >CHOIES<<---------- please click here






Dużo rzeczy jest w promocji, dlatego zachęcam do zakupu.
Jakość jest świetna!!!! Mam ochotę zamówić jeszcze jeden taki strój
kąpielowy tylko w innym kolorze. Są boskie. Teraz jeszcze niższa cena.
Wyglądają na ciele bardzo zjawiskowo.

3 komentarze:

  1. rewelacyjne nowości ♥ najbardziej podobają mi się buty i strój ♥
    co powiesz na wspólną obserwację :)?
    P.S. będę wdzięczna za kliknięcia w linki w nowym poście :)
    http://www.likemywholefashion.pl/2014/09/floral-bomber-blackfive.html

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknełam Ci ;) mam pytanie jak zrobiłaś to lubię to i stornę na facebooku, bo szukam jak zrobić coś takiego i nie moge znaleźć :( będę wdzięczna za odpowiedź na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są wspaniałe
    Oczywiście kliknęłam
    Proszę o to samo u mnie
    Pozdrawiam i dziękuję
    Ania
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/moje-propozycje-ze-sklepu-sheinside-i.html

    OdpowiedzUsuń