piątek

Looks

Witam Was kochani.
Niedawno doszło do mnie 
moje zamówienie. Chciałabym
zaprezentować wam rzeczy, które
dostałam niedawno z tego sklepu >klik<
W którym znajdziecie jeszcze więcej takich perełek.

A oto one:




1. Bluza w róże  >CLICK<
2. Spódniczka z zameczkami >CLICK<
3. Pomadka do ust >CLICK<


A tak się prezentuje bluza w róże, czyś nie 
wygląda pięknie. Ciężko coś do niej dobrać.
Raczej trzeba do niej dobrać coś czarnego. 
Najlepiej, żeby były to legginsy lub spodnie bądź
spódniczka. Materiał jest świetny, ubrania
z tego sklepu wyglądają w rzeczywistości
nawet lepiej niż na zdjęciach.






A teraz śliczna spódniczka piankowana, którą
połączyłam z koszulą w kratkę. 
Wydaje mi się, że dużo rzeczy do niej pasuje.
Ze względu, że jest czarna. Urzekły mnie w niej
zameczki, dlatego skusiłam się ją
zamówić i nie zawiodłam się.




                                                A na koniec piękna pomadka, śliczny kolorek, 
w dodatku bardzo wygodna do torebki.
Uwielbiam takie pomadki w kredce.


A teraz wyniki konkursu
Wygrywa pani Kasia Kowalska. 
Proszę zgłosić się na priv 


Gratuluję, a niedługo pojawi się może kolejny konkurs.


Proszę klikać w linki. 


Miłego dnia. :)





4 komentarze:

  1. super spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta bluzka, spódnica również jest super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicja Szpunar-Chyćko:) Bardzo podoba mi się ta bluzka- jest oryginalna i elegancka- dla romantyczek wspaniała!:) Spódnica jest świetna - must have sezonu! A pomadka wspaniała !:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo. tak ciezko dobrac cos do tej bluzeczki jest zbyt intensywny kolor i troche rzuca sie w oczy. Takze na jakas okazje jedynie mozna ja nosic. :D

      Usuń