środa

Hello

Witam, niedawno dotarła do mnie paczuszka z nowościami, które zamówiłam.
Bluzeczka   >CHOIES<         <-----------please click here
Sukienka    >CHOIES<         <-----------please click here

Najpierw przedstawie bluzeczkę, która idealnie prezentuje się 
ze spodenkami. Jest to taka jakby mgiełka, zatem idealna na 
lato. Spodobało mi się w niej z przodu te piękne zdobienie.
Powiedziałam sobie, że muszę ją koniecznie mieć. No i 
nie zawiodłam się ponieważ bluzeczka jest rewelacyjna.




Kolejna to sukienka, która z przodu
jest szyta złotą nitką. Niestety myślałam, że
na żywo będzie wyglądała ładniej. 
Na zdjęciu wyszła tak jak na stronie sklepu.
Lecz na żywo wygląda to troche mniej efektywnie.
Sama nie wiem, czy ją sobie zostawić czy nie.
Poza tym wszystko tak jak w opisie. Lecz
wydaje mi się, że do mnie nie pasuje.



3 komentarze: