wtorek

Zwiewnie

Witam dziś przedstawiam wam zestaw całkowicie na lato.
Sukienka       >CHOIES<    <-----------please click here
Narzutka       >CHOIES<    <-----------please click here

Koronkowa narzutka z frędzlami jest dobra do sukienki, szortów a nawet
na plaże w połączeniu ze strojem kąpielowym. Od razu mnie zauroczyła
tym, że nie miałam czegoś takiego jeszcze w swojej szafie.
Uwielbiam koronkowe ubrania szczególnie w takie upalne dni.
Następną rzeczą jest sukienka zwiewna i delikatna. Tył ma trochę dłuższy.
Z pewnością jest warta swojej ceny. Tym bardziej, że jest w promocji.
Można ją połączyć z sandałkami lub balerinkami. Serdecznie polecam,
ponieważ w rzeczywistości jest jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach.
Kiedy przyszła się zdziwiłam bo nie spodziewałam się, że będzie aż tak
śliczna. Więcej o sukience dowiecie się klikając z linki. :)






2 komentarze:

  1. polecam sukienke, mam taka sama jest cieniutka idealna na lato :D i upały

    OdpowiedzUsuń