piątek

Kosmetycznie

Witam.
Jakiś czas temu dostałam kosmetyki do testowania od firmy Verona Product Professional
Są to produkty marki INGRID. 
Produkty te znajdziecie w tym sklepie http://www.mikase.pl/


Fluid Ideal Face  (mój kolor jaki wybrałam 
to brzoskwiniowy peach)
Cena: ok. 16zł / 40ml 

Moja opinia:
Produkt dobrze kryje niedoskonałości. Twarz po nałożeniu 
produktu jest gładka. Nie ma efektu sztucznej maski. Kolor idealnie dopasowany do mojej cery. 
Wygodna buteleczka z pompką, dzieki czemu aplikacja jest wygodna i prosta. 
Produkt jest nie drogi. Jest wydajny. Długo utrzymuje się na twarzy. Podkład ten jest strzałem w dziesiątke. Nie zauwazyłam żadnych minusów. Produkt idealnie
spełnił wszystkie moje oczekiwania.




Tusz do rzęs BAD GIRLS DE LUX

Właściwości tuszu i zadania jakie 
powinien spełniać to:
- głęboka czerń,
- ekspresowe pogrubienie rzęs,
- perfekcyjnie rozdzielone i uniesione rzęsy.

Cena: 12,50zł / 12ml

Moja opinia: 
Tusz spelnił moje oczekiwania, po pierwsze mocna czerń. Idealnie pogrubia rzęsy. Dzieki wygodnej dużej szczoteczce idealnie je wydłuza i nie skleja ich. Rzęsy są oddzielone. Niska cena. Jest wydajny, starcza na długo.  Posiada również super opakowanie. Jedynym minusem, który zauważyłam, że po jakimś  dłuższym czasie noszenia kruszy się (pół dnia). Ogólnie produkt na plus. 





Wyniki konkursu:
białą sukienke z wyciętym sercem na plecach
 otrzymuje
pani Kasia Kowalska

Proszę o kontakt.

1 komentarz:

  1. tusz ma super szczoteczke. jestem ciekawa go jak u mnie by sie sprawdzil<3

    OdpowiedzUsuń