sobota

Lakierowo-kolorowo

Witam. 
Chciałabym się wam pochwalić moim ostatnim zakupem lakierowym.
Z którego jestem bardzo zadowolona. Ostatnio zakupiłam 4 lakiery. 
Mogę powiedzieć, że się opłacało wydać trochę wiecej i kupic markowe
lakiery. Ich trwałość jest dłuższa. Wytrzymują kilka dni nawet kolo tygodnia
 4-5 dni. Jestem z nich zadowolona, piękne kolory. Większość idealna na lato.
Łatwa aplikacja, pięknie się błyszczą. Cudownie wyglądają na paznokciach.

Pierwszy LOREAL to pastelowy fiolet.
Drugi RIMMEL jasny pomarańcz.
Trzeci JOKO czerwony jakby malinowy.
Czwarty REVELON ciemna zgniła zieleń. 








Miłego dnia. :)

2 komentarze:

  1. Ten jasny pomarańcz mnie ciekawi,kolor bardzo ładny a i opakowanie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie podoba ten jasny fiolet boski <3 musze go kupic

    OdpowiedzUsuń