poniedziałek

Leggins


Leggins - >CHOIES<    <---------- please click here

Prezentuje wam następne spodnie. Rownież mnie urzekly. Bardzo oplaca sie zamawiac z tej strony zakupy. Gdyz wysylka jest darmowa. A ceny prawie takie same jak w Polsce, albo i nawet mniejsze. W dodatku wygladamy oryginalnie w tlumie szarych ludzi. Moim zamowieniem, ktore mi dotarło to te oto spodnie. :)
Możecie je zobaczyc poniżej. Bardzo mnie cieszą, są grube z pewnoscia sie przydadza na chlodniejsze dni takie jak np dzis. Sa doskonale jakosciowo. Powyżej macie link do nich. A na facebooku trwa aktualnie konkurs, zapraszam wszystkich do zgarniecia wyjatkowa bluza z LWEM.







1 komentarz:

  1. Świetne te legginsy :)
    Kliknęłam oczywiście.

    +mogę liczyć na kliki od Ciebie u mnie w najnowszej notce? To tylko chwila a dla mnie to bardzo ważne :) Jeśli poklikasz daj znać w komentarzu a Twój blog znajdzie się na liście blogów polecanych :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń